UWAGA -> Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”
Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto.
Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEN.
Poznaj język XXI wieku
Od wielu lat słyszymy, ze programowanie to język XXI wieku. Najprościej można go opisać jako kolejność poleceń, które należy wykonać, aby osiągnąć wyznaczony cel. W nowej podstawie programowej kodowanie odgrywa istotną rolę. Głównym założeniem jest to, aby już najmłodsi rozpoczęli naukę tworzenia poleceń i sekwencji obrazkowych, by później stosować bardziej skomplikowane algorytmy. Samo słowo programowanie kojarzy się głównie z komputerami i utożsamiane jest głównie z informatyką. Nic bardziej mylnego! Programowanie jest częścią każdej sfery życia i ma początek dużo wcześniej, przed uruchomieniem komputera. A więc trzy…dwa…jeden…START!
CEL SZKOLENIA
Uczestnik szkolenia pozna założenia i elementy myślenia komputacyjnego oraz nabędzie umiejętność projektowania gier i kart pracy rozwijających myślenie komputacyjne u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Dzięki webinaryjnej formie szkolenia uczestnicy będą mogli skorzystać z niego bez względu no to, gdzie w czasie trwania szkolenia będą przebywać.
W webinarium udział weźmie maksymalnie 20 osób, każdy uczestnik będzie miał możliwość kontaktu z trenerem.
SZKOLENIE DEDYKOWANE JEST
nauczycielom przedszkoli oraz edukacji wczesnoszkolnej.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Elementy myślenia komputacyjnego w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- przybliżenie pojęcia kodowania oraz idei myślenia komputacyjnego;
- etapy myślenia komputacyjnego i ich znaczenie w pracy z dziećmi.
2. Przegląd i prezentacja narzędzi pomocnych przy kodowaniu.
- szyfry harcerskie;
- szyfr czekoladowy, szyfr Cezara, emotikony,
- generatory szyfrów.
3. Przykłady użycia gier i zabaw uczących kodowania - ćwiczenia praktyczne.
- tworzenie własnych materiałów dydaktycznych.
JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ
‒ zdobędziesz wiedzę z zakresu zastosowania kodowania i szyfrowania w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
‒ poznasz elementy myślenia komputacyjnego
‒ wraz z osobą prowadzącą opracujesz propozycje zabaw pozwalających na kształtowanie myślenia komputacyjnego.
‒ otrzymasz karty pracy w formacie PDF z ćwiczeniami przeznaczonymi do wykorzystania podczas pracy z dziećmi.
SKORZYSTAJ Z OFERTY JUŻ DZISIAJ
OPŁATY
Cena webinaru: 65 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców i 79,95 zł dla pozostałych osób.
Zgodnie z art.43 ust 1. Pkt. 26 Ustawy o VAT- nauczyciele zwolnieni, pedagodzy, wychowawcy są z podatku VAT.
Opłaty opcjonalne: istnieje możliwość otrzymania zaświadczenia w wersji papierowej za dodatkową opłatą.
Cena wraz z kosztami przesyłki 16,10 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców, 17,50 zł dla pozostałych osób (koszt wydania zaświadczenia i przesyłki ). W tym celu należy dokonać dodatkowego zakupu (w opcji Oferta należy w wyszukiwarce Kategoria wybrać zaświadczenia).
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.
UDZIAŁ W SZKOLENIU Z ODTWORZENIA
Czas trwania szkolenia to 2 godziny dydaktyczne (90 minut)
1. Elementy myślenia komputacyjnego w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- przybliżenie pojęcia kodowania oraz idei myślenia komputacyjnego;
- etapy myślenia komputacyjnego i ich znaczenie w pracy z dziećmi.
2. Przegląd i prezentacja narzędzi pomocnych przy kodowaniu.
- szyfry harcerskie;
- szyfr czekoladowy, szyfr Cezara, emotikony,
- generatory szyfrów.
3. Przykłady użycia gier i zabaw uczących kodowania - ćwiczenia praktyczne.
- tworzenie własnych materiałów dydaktycznych.
Nauczyciel-konsultant z wieloletnim doświadczeniem, metodyk zdalnego nauczania, trener z zakresu nowoczesnych technologii.
Nauczycielka chemii, przyrody i edukacji dla bezpieczeństwa. Pasjonatka chemii i nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, metodyk zdalnego nauczania, certyfikowany ratownik kwalifikowanej pierwszej pomocy przedmedycznej, członek Polskiej Rady Resuscytacji, konsultant ds. bezpieczeństwa oraz przyrody i przedmiotów przyrodniczych.
Autorka publikacji oraz otwartych zasobów edukacyjnych z zakresu przyrody i przedmiotów przyrodniczych, bezpieczeństwa i cyberbezpieczeństwa w szkołach/placówkach, edukacji ekologicznej i globalnej.
UWAGA -> Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”
Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto.
Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEN.
Poznaj język XXI wieku
Od wielu lat słyszymy, ze programowanie to język XXI wieku. Najprościej można go opisać jako kolejność poleceń, które należy wykonać, aby osiągnąć wyznaczony cel. W nowej podstawie programowej kodowanie odgrywa istotną rolę. Głównym założeniem jest to, aby już najmłodsi rozpoczęli naukę tworzenia poleceń i sekwencji obrazkowych, by później stosować bardziej skomplikowane algorytmy. Samo słowo programowanie kojarzy się głównie z komputerami i utożsamiane jest głównie z informatyką. Nic bardziej mylnego! Programowanie jest częścią każdej sfery życia i ma początek dużo wcześniej, przed uruchomieniem komputera. A więc trzy…dwa…jeden…START!
CEL SZKOLENIA
Uczestnik szkolenia pozna założenia i elementy myślenia komputacyjnego oraz nabędzie umiejętność projektowania gier i kart pracy rozwijających myślenie komputacyjne u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Dzięki webinaryjnej formie szkolenia uczestnicy będą mogli skorzystać z niego bez względu no to, gdzie w czasie trwania szkolenia będą przebywać.
W webinarium udział weźmie maksymalnie 20 osób, każdy uczestnik będzie miał możliwość kontaktu z trenerem.
SZKOLENIE DEDYKOWANE JEST
nauczycielom przedszkoli oraz edukacji wczesnoszkolnej.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Elementy myślenia komputacyjnego w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- przybliżenie pojęcia kodowania oraz idei myślenia komputacyjnego;
- etapy myślenia komputacyjnego i ich znaczenie w pracy z dziećmi.
2. Przegląd i prezentacja narzędzi pomocnych przy kodowaniu.
- szyfry harcerskie;
- szyfr czekoladowy, szyfr Cezara, emotikony,
- generatory szyfrów.
3. Przykłady użycia gier i zabaw uczących kodowania - ćwiczenia praktyczne.
- tworzenie własnych materiałów dydaktycznych.
JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ
‒ zdobędziesz wiedzę z zakresu zastosowania kodowania i szyfrowania w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
‒ poznasz elementy myślenia komputacyjnego
‒ wraz z osobą prowadzącą opracujesz propozycje zabaw pozwalających na kształtowanie myślenia komputacyjnego.
‒ otrzymasz karty pracy w formacie PDF z ćwiczeniami przeznaczonymi do wykorzystania podczas pracy z dziećmi.
SKORZYSTAJ Z OFERTY JUŻ DZISIAJ
OPŁATY
Cena webinaru: 65 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców i 79,95 zł dla pozostałych osób.
Zgodnie z art.43 ust 1. Pkt. 26 Ustawy o VAT- nauczyciele zwolnieni, pedagodzy, wychowawcy są z podatku VAT.
Opłaty opcjonalne: istnieje możliwość otrzymania zaświadczenia w wersji papierowej za dodatkową opłatą.
Cena wraz z kosztami przesyłki 16,10 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców, 17,50 zł dla pozostałych osób (koszt wydania zaświadczenia i przesyłki ). W tym celu należy dokonać dodatkowego zakupu (w opcji Oferta należy w wyszukiwarce Kategoria wybrać zaświadczenia).
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.
UDZIAŁ W SZKOLENIU Z ODTWORZENIA
Czas trwania szkolenia to 2 godziny dydaktyczne (90 minut)
1. Elementy myślenia komputacyjnego w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- przybliżenie pojęcia kodowania oraz idei myślenia komputacyjnego;
- etapy myślenia komputacyjnego i ich znaczenie w pracy z dziećmi.
2. Przegląd i prezentacja narzędzi pomocnych przy kodowaniu.
- szyfry harcerskie;
- szyfr czekoladowy, szyfr Cezara, emotikony,
- generatory szyfrów.
3. Przykłady użycia gier i zabaw uczących kodowania - ćwiczenia praktyczne.
- tworzenie własnych materiałów dydaktycznych.
Nauczyciel-konsultant z wieloletnim doświadczeniem, metodyk zdalnego nauczania, trener z zakresu nowoczesnych technologii.
Nauczycielka chemii, przyrody i edukacji dla bezpieczeństwa. Pasjonatka chemii i nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, metodyk zdalnego nauczania, certyfikowany ratownik kwalifikowanej pierwszej pomocy przedmedycznej, członek Polskiej Rady Resuscytacji, konsultant ds. bezpieczeństwa oraz przyrody i przedmiotów przyrodniczych.
Autorka publikacji oraz otwartych zasobów edukacyjnych z zakresu przyrody i przedmiotów przyrodniczych, bezpieczeństwa i cyberbezpieczeństwa w szkołach/placówkach, edukacji ekologicznej i globalnej.