Wygłupy w klasie. Jak reagować?

Weź udział w innowacyjnym WEBINARZE. Zapoznaj się z informacjami->

Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.

Jak to zrobić? 

1. Wybierz szkolenie, kliknij  „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do  „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij  „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”

Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto. 

Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEN.



W celu rezerwacji miejsca na szkolenie proszę zarejestrować się na wydarzenie

https://potest.clickmeeting.com/wyglupy-w-klasie-jak-reagowac-



Udział w szkoleniu jest bezpłatny, cena dotyczy zaświadczenia i materiałów (w tym nagranie). 


Jak reagować, kiedy w klasie mają miejsce wygłupy? Jak reagować, kiedy zachowanie uczniów wzbudza śmiech całej klasy i rozbija tok lekcji? Jak reagować, kiedy w klasie pojawia się coś śmiesznego i zaskakującego, a uczniowie z uwagą czekają na to, co zrobi nauczyciel? Jaki cel sobie postawić w takiej sytuacji? Co powiedzieć? Jakie działania podjąć? Jak radzić sobie z emocjami, które w takiej sytuacji mogą się w nas rodzić?  




Tematyka spotkania:


CEL SZKOLENIA

Celem webinaru jest udzielenie praktycznej i konkretnej odpowiedzi na pytanie: jak reagować na wygłupy w klasie? Webinar ma pomóc w rozwoju sprawności dobrego i szybkiego reagowania w tego typu sytuacjach. 


SZKOLENIE JEST DEDYKOWANE  

nauczycielom wszystkich typów szkół i wychowawcom pracującym z dziećmi i młodzieżą oraz studentom pedagogiki oraz kierunków pokrewnych. 


PROGRAM SZKOLENIA

1. Studium przypadków. 

Podstawą pracy będzie studium przypadków. Składać się ono będzie z analizy i oceny kilku konkretnych historii opisujących wygłupy w klasie oraz reakcję nauczyciela. 

Celem analizy będzie zrozumienie:

uczniów inicjujących wygłupy (dlaczego tak się zachowali, jak odebrali reakcję nauczyciela)

świadków wygłupów (jak odebrali to zachowanie i reakcję nauczyciela) 

nauczyciela (dlaczego zareagował tak, a nie inaczej). 

Celem oceny będzie wskazanie, co w reakcji było właściwe, a co było błędem – i dlaczego. 

2. Wnioski. 

Na podstawie przeanalizowanych i ocenionych przypadków sformułowane zostaną wnioski ogólne: jak reagować na wygłupy w klasie? 


JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ? 

Poznasz i przeanalizujesz konkretne przypadki reakcji na wygłupy w klasie

Rozwiniesz umiejętność analizy i oceny reakcji wychowawczych w tego typu sytuacjach

Poznasz różne sposoby reagowania na wygłupy w klasie

Sprecyzujesz swoje przekonania na temat dobrej reakcji wychowawczej w tego typu sytuacjach  

Będziesz mieć możliwość dzielenia się własnymi doświadczeniami oraz poznania doświadczeń innych osób


Skorzystaj z oferty już dzisiaj.

Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.


Szkolenie odbędzie się 06.03.2024 w godzinach 19:00-20:30

Program:

1. Studium przypadków.

Podstawą pracy będzie studium przypadków. Składać się ono będzie z analizy i oceny kilku konkretnych historii opisujących wygłupy w klasie oraz reakcję nauczyciela.

Celem analizy będzie zrozumienie:

 uczniów inicjujących wygłupy (dlaczego tak się zachowali, jak odebrali reakcję nauczyciela)

 świadków wygłupów (jak odebrali to zachowanie i reakcję nauczyciela)

 nauczyciela (dlaczego zareagował tak, a nie inaczej).

Celem oceny będzie wskazanie, co w reakcji było właściwe, a co było błędem – i dlaczego.

2. Wnioski.

Na podstawie przeanalizowanych i ocenionych przypadków sformułowane zostaną wnioski ogólne: jak reagować na wygłupy w klasie?

Zbigniew Barciński

Mgr pedagogiki, członek Stowarzyszenia Pedagogów NATAN,v

Zbigniew Barciński

Zajmuje się m.in. tematyką strategii budowania porządku na zajęciach, reagowania na trudne zachowania uczniowskie, pobudzania uczniów do samowychowania charakteru. Przeprowadził kilkaset szkoleń przede wszystkim w Polsce, ale także za granicą (m.in. na Ukrainie i na Litwie). Redaktor i współautor publikacji metodycznych „Odmowa udziału w lekcji” i „Zachowania przeciw nauczycielowi” poświęconych analizie przypadków tego typu zachowań. Prezes Stowarzyszenia Pedagogów NATAN.

- Zadaj pytanie trenerowi
- Zasugeruj propozycje dotyczące szkolenia, programu


Weź udział w innowacyjnym WEBINARZE. Zapoznaj się z informacjami->

Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.

Jak to zrobić? 

1. Wybierz szkolenie, kliknij  „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do  „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij  „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”

Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto. 

Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEN.



W celu rezerwacji miejsca na szkolenie proszę zarejestrować się na wydarzenie

https://potest.clickmeeting.com/wyglupy-w-klasie-jak-reagowac-



Udział w szkoleniu jest bezpłatny, cena dotyczy zaświadczenia i materiałów (w tym nagranie). 


Jak reagować, kiedy w klasie mają miejsce wygłupy? Jak reagować, kiedy zachowanie uczniów wzbudza śmiech całej klasy i rozbija tok lekcji? Jak reagować, kiedy w klasie pojawia się coś śmiesznego i zaskakującego, a uczniowie z uwagą czekają na to, co zrobi nauczyciel? Jaki cel sobie postawić w takiej sytuacji? Co powiedzieć? Jakie działania podjąć? Jak radzić sobie z emocjami, które w takiej sytuacji mogą się w nas rodzić?  




Tematyka spotkania:


CEL SZKOLENIA

Celem webinaru jest udzielenie praktycznej i konkretnej odpowiedzi na pytanie: jak reagować na wygłupy w klasie? Webinar ma pomóc w rozwoju sprawności dobrego i szybkiego reagowania w tego typu sytuacjach. 


SZKOLENIE JEST DEDYKOWANE  

nauczycielom wszystkich typów szkół i wychowawcom pracującym z dziećmi i młodzieżą oraz studentom pedagogiki oraz kierunków pokrewnych. 


PROGRAM SZKOLENIA

1. Studium przypadków. 

Podstawą pracy będzie studium przypadków. Składać się ono będzie z analizy i oceny kilku konkretnych historii opisujących wygłupy w klasie oraz reakcję nauczyciela. 

Celem analizy będzie zrozumienie:

uczniów inicjujących wygłupy (dlaczego tak się zachowali, jak odebrali reakcję nauczyciela)

świadków wygłupów (jak odebrali to zachowanie i reakcję nauczyciela) 

nauczyciela (dlaczego zareagował tak, a nie inaczej). 

Celem oceny będzie wskazanie, co w reakcji było właściwe, a co było błędem – i dlaczego. 

2. Wnioski. 

Na podstawie przeanalizowanych i ocenionych przypadków sformułowane zostaną wnioski ogólne: jak reagować na wygłupy w klasie? 


JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ? 

Poznasz i przeanalizujesz konkretne przypadki reakcji na wygłupy w klasie

Rozwiniesz umiejętność analizy i oceny reakcji wychowawczych w tego typu sytuacjach

Poznasz różne sposoby reagowania na wygłupy w klasie

Sprecyzujesz swoje przekonania na temat dobrej reakcji wychowawczej w tego typu sytuacjach  

Będziesz mieć możliwość dzielenia się własnymi doświadczeniami oraz poznania doświadczeń innych osób


Skorzystaj z oferty już dzisiaj.

Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.


Szkolenie odbędzie się 06.03.2024 w godzinach 19:00-20:30

Program:

1. Studium przypadków.

Podstawą pracy będzie studium przypadków. Składać się ono będzie z analizy i oceny kilku konkretnych historii opisujących wygłupy w klasie oraz reakcję nauczyciela.

Celem analizy będzie zrozumienie:

 uczniów inicjujących wygłupy (dlaczego tak się zachowali, jak odebrali reakcję nauczyciela)

 świadków wygłupów (jak odebrali to zachowanie i reakcję nauczyciela)

 nauczyciela (dlaczego zareagował tak, a nie inaczej).

Celem oceny będzie wskazanie, co w reakcji było właściwe, a co było błędem – i dlaczego.

2. Wnioski.

Na podstawie przeanalizowanych i ocenionych przypadków sformułowane zostaną wnioski ogólne: jak reagować na wygłupy w klasie?

Zbigniew Barciński

Mgr pedagogiki, członek Stowarzyszenia Pedagogów NATAN,v

Zbigniew Barciński

Zajmuje się m.in. tematyką strategii budowania porządku na zajęciach, reagowania na trudne zachowania uczniowskie, pobudzania uczniów do samowychowania charakteru. Przeprowadził kilkaset szkoleń przede wszystkim w Polsce, ale także za granicą (m.in. na Ukrainie i na Litwie). Redaktor i współautor publikacji metodycznych „Odmowa udziału w lekcji” i „Zachowania przeciw nauczycielowi” poświęconych analizie przypadków tego typu zachowań. Prezes Stowarzyszenia Pedagogów NATAN.

- Zadaj pytanie trenerowi
- Zasugeruj propozycje dotyczące szkolenia, programu


Wygłupy w klasie. Jak reagować?

Dodano do koszyka.
×
dodaj do ulbionych dodaj do ulbionych Usuń Usuń
Termin i miejsce
Online
06.03.2024
godz. 19:00
CENA NETTO CENA NETTO
61.00 zł
CENA BRUTTO
75.03 zł