Weź udział w innowacyjnym WEBINARZE. Zapoznaj się z informacjami->
Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”
Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto.
Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEN.
W celu rezerwacji miejsca na szkolenie proszę zarejestrować się na wydarzenie
https://potest.clickmeeting.com/wyglupy-w-klasie-jak-reagowac-Udział w szkoleniu jest bezpłatny, cena dotyczy zaświadczenia i materiałów (w tym nagranie).
Jak reagować, kiedy w klasie mają miejsce wygłupy? Jak reagować, kiedy zachowanie uczniów wzbudza śmiech całej klasy i rozbija tok lekcji? Jak reagować, kiedy w klasie pojawia się coś śmiesznego i zaskakującego, a uczniowie z uwagą czekają na to, co zrobi nauczyciel? Jaki cel sobie postawić w takiej sytuacji? Co powiedzieć? Jakie działania podjąć? Jak radzić sobie z emocjami, które w takiej sytuacji mogą się w nas rodzić?
CEL SZKOLENIA
Celem webinaru jest udzielenie praktycznej i konkretnej odpowiedzi na pytanie: jak reagować na wygłupy w klasie? Webinar ma pomóc w rozwoju sprawności dobrego i szybkiego reagowania w tego typu sytuacjach.
nauczycielom wszystkich typów szkół i wychowawcom pracującym z dziećmi i młodzieżą oraz studentom pedagogiki oraz kierunków pokrewnych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Studium przypadków.
Podstawą pracy będzie studium przypadków. Składać się ono będzie z analizy i oceny kilku konkretnych historii opisujących wygłupy w klasie oraz reakcję nauczyciela.
Celem analizy będzie zrozumienie:
uczniów inicjujących wygłupy (dlaczego tak się zachowali, jak odebrali reakcję nauczyciela)
świadków wygłupów (jak odebrali to zachowanie i reakcję nauczyciela)
nauczyciela (dlaczego zareagował tak, a nie inaczej).
Celem oceny będzie wskazanie, co w reakcji było właściwe, a co było błędem – i dlaczego.
2. Wnioski.
Na podstawie przeanalizowanych i ocenionych przypadków sformułowane zostaną wnioski ogólne: jak reagować na wygłupy w klasie?
JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ?
Poznasz i przeanalizujesz konkretne przypadki reakcji na wygłupy w klasie
Rozwiniesz umiejętność analizy i oceny reakcji wychowawczych w tego typu sytuacjach
Poznasz różne sposoby reagowania na wygłupy w klasie
Sprecyzujesz swoje przekonania na temat dobrej reakcji wychowawczej w tego typu sytuacjach
Będziesz mieć możliwość dzielenia się własnymi doświadczeniami oraz poznania doświadczeń innych osób
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.
Szkolenie odbędzie się 06.03.2024 w godzinach 19:00-20:30
1. Studium przypadków.
Podstawą pracy będzie studium przypadków. Składać się ono będzie z analizy i oceny kilku konkretnych historii opisujących wygłupy w klasie oraz reakcję nauczyciela.
Celem analizy będzie zrozumienie:
uczniów inicjujących wygłupy (dlaczego tak się zachowali, jak odebrali reakcję nauczyciela)
świadków wygłupów (jak odebrali to zachowanie i reakcję nauczyciela)
nauczyciela (dlaczego zareagował tak, a nie inaczej).
Celem oceny będzie wskazanie, co w reakcji było właściwe, a co było błędem – i dlaczego.
2. Wnioski.
Na podstawie przeanalizowanych i ocenionych przypadków sformułowane zostaną wnioski ogólne: jak reagować na wygłupy w klasie?
Mgr pedagogiki, członek Stowarzyszenia Pedagogów NATAN,v
Zajmuje się m.in. tematyką strategii budowania porządku na zajęciach, reagowania na trudne zachowania uczniowskie, pobudzania uczniów do samowychowania charakteru. Przeprowadził kilkaset szkoleń przede wszystkim w Polsce, ale także za granicą (m.in. na Ukrainie i na Litwie). Redaktor i współautor publikacji metodycznych „Odmowa udziału w lekcji” i „Zachowania przeciw nauczycielowi” poświęconych analizie przypadków tego typu zachowań. Prezes Stowarzyszenia Pedagogów NATAN.
Weź udział w innowacyjnym WEBINARZE. Zapoznaj się z informacjami->
Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”
Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto.
Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEN.
W celu rezerwacji miejsca na szkolenie proszę zarejestrować się na wydarzenie
https://potest.clickmeeting.com/wyglupy-w-klasie-jak-reagowac-Udział w szkoleniu jest bezpłatny, cena dotyczy zaświadczenia i materiałów (w tym nagranie).
Jak reagować, kiedy w klasie mają miejsce wygłupy? Jak reagować, kiedy zachowanie uczniów wzbudza śmiech całej klasy i rozbija tok lekcji? Jak reagować, kiedy w klasie pojawia się coś śmiesznego i zaskakującego, a uczniowie z uwagą czekają na to, co zrobi nauczyciel? Jaki cel sobie postawić w takiej sytuacji? Co powiedzieć? Jakie działania podjąć? Jak radzić sobie z emocjami, które w takiej sytuacji mogą się w nas rodzić?
CEL SZKOLENIA
Celem webinaru jest udzielenie praktycznej i konkretnej odpowiedzi na pytanie: jak reagować na wygłupy w klasie? Webinar ma pomóc w rozwoju sprawności dobrego i szybkiego reagowania w tego typu sytuacjach.
nauczycielom wszystkich typów szkół i wychowawcom pracującym z dziećmi i młodzieżą oraz studentom pedagogiki oraz kierunków pokrewnych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Studium przypadków.
Podstawą pracy będzie studium przypadków. Składać się ono będzie z analizy i oceny kilku konkretnych historii opisujących wygłupy w klasie oraz reakcję nauczyciela.
Celem analizy będzie zrozumienie:
uczniów inicjujących wygłupy (dlaczego tak się zachowali, jak odebrali reakcję nauczyciela)
świadków wygłupów (jak odebrali to zachowanie i reakcję nauczyciela)
nauczyciela (dlaczego zareagował tak, a nie inaczej).
Celem oceny będzie wskazanie, co w reakcji było właściwe, a co było błędem – i dlaczego.
2. Wnioski.
Na podstawie przeanalizowanych i ocenionych przypadków sformułowane zostaną wnioski ogólne: jak reagować na wygłupy w klasie?
JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ?
Poznasz i przeanalizujesz konkretne przypadki reakcji na wygłupy w klasie
Rozwiniesz umiejętność analizy i oceny reakcji wychowawczych w tego typu sytuacjach
Poznasz różne sposoby reagowania na wygłupy w klasie
Sprecyzujesz swoje przekonania na temat dobrej reakcji wychowawczej w tego typu sytuacjach
Będziesz mieć możliwość dzielenia się własnymi doświadczeniami oraz poznania doświadczeń innych osób
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.
Szkolenie odbędzie się 06.03.2024 w godzinach 19:00-20:30
1. Studium przypadków.
Podstawą pracy będzie studium przypadków. Składać się ono będzie z analizy i oceny kilku konkretnych historii opisujących wygłupy w klasie oraz reakcję nauczyciela.
Celem analizy będzie zrozumienie:
uczniów inicjujących wygłupy (dlaczego tak się zachowali, jak odebrali reakcję nauczyciela)
świadków wygłupów (jak odebrali to zachowanie i reakcję nauczyciela)
nauczyciela (dlaczego zareagował tak, a nie inaczej).
Celem oceny będzie wskazanie, co w reakcji było właściwe, a co było błędem – i dlaczego.
2. Wnioski.
Na podstawie przeanalizowanych i ocenionych przypadków sformułowane zostaną wnioski ogólne: jak reagować na wygłupy w klasie?
Mgr pedagogiki, członek Stowarzyszenia Pedagogów NATAN,v
Zajmuje się m.in. tematyką strategii budowania porządku na zajęciach, reagowania na trudne zachowania uczniowskie, pobudzania uczniów do samowychowania charakteru. Przeprowadził kilkaset szkoleń przede wszystkim w Polsce, ale także za granicą (m.in. na Ukrainie i na Litwie). Redaktor i współautor publikacji metodycznych „Odmowa udziału w lekcji” i „Zachowania przeciw nauczycielowi” poświęconych analizie przypadków tego typu zachowań. Prezes Stowarzyszenia Pedagogów NATAN.