Weź udział w innowacyjnym WEBINARZE. Zapoznaj się z informacjami. ->
Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”
Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto.
Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEN.
Lekcja nie musi być nudna...
Zajęcia w szkole nie muszą zawsze wyglądać tak samo.
W dzisiejszych czasach nauczyciele mają wiele metod i technik, które mogą wykorzystać podczas prowadzenia swoich lekcji. Jedną z nich jest metoda eksperymentu, podczas której określony zostaje jakiś problem. Rozwiązaniem problemu jest hipoteza, którą należy sprawdzić i zweryfikować. Uzyskane podczas eksperymentu wyniki muszą przez uczniów zostać porównane, a następnie każdy indywidualnie musi dokonać samooceny efektów wykonanego eksperymentu. Pozwala to na twórcze uczenie się i edukację kreatywności. Praktykowanie nauczania przedmiotów przyrodniczych metodą eksperymentu niesie za sobą wiele korzyści oraz sprzyja kształtowaniu kluczowych kompetencji. Metoda eksperymentu budzi wśród uczniów ciekawość i zainteresowanie danym tematem, a także pozwala im się zaangażować w szukanie rozwiązań określonego problemu.
Dzięki temu uczniowie dobrze poznają otaczający ich świat, będą potrafili lepiej zrozumieć przyrodę.
CEL SZKOLENIA
Szkolenie ma na celu zapoznanie nauczycieli z metodą eksperymentu oraz pokazanie w jaki sposób wdrażać tę metodę w swojej pracy. Dzięki temu lekcje nie będą nudne, a także pozwolą uczniom rozwinąć wiele umiejętności.
Dzięki webinaryjnej formie szkolenia możesz skorzystać z niego bez względu no to, gdzie w czasie trwania szkolenia będziesz przebywać.
SZKOLENIE JEST DEDYKOWANE
nauczycielom przedmiotów przyrodniczych. Obejmuje przegląd aktów prawnych obligujących do nauczania metodą eksperymentu, planowanie i stosowanie jej w praktyce szkolnej.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Podstawa prawna dla stosowania metody eksperymentu
2. Od pomysłu do realizacji – metoda eksperymentu krok po kroku
3. Nauczanie przez działanie – korzyści dla ucznia
4. Kształtowanie kluczowych kompetencji
5. Kształtowanie postawy badawczej ucznia (planowanie, współpraca, odpowiedzialność, komunikacja)
6. Eksperyment w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
7. Propozycje eksperymentów (narzędziownia)
Jakie korzyści uzyskasz?
- dokonasz aktywnego przeglądu aktów prawnych pod kątem stosowania metody eksperymentu,
-wymienisz korzyści dla ucznia wynikające z jej stosowania,
- określisz kluczowe kompetencje kształtowania postawy badawczej ucznia, rozwijanie kluczowych kompetencji,
-określisz przydatność planowania, stosowania postawy badawczej oraz rozwijania umiejętności komunikacyjnych,
-zredagujesz eksperyment krok po kroku,
- zredagujesz scenariusz lekcji z uwzględnieniem metody eksperymentu.
Wszyscy uczestnicy szkolenia „Nauczanie przedmiotów przyrodniczych metodą eksperymentu” będą mieli możliwość skorzystania z darmowych konsultacji on-line z trenerem, podczas których otrzymają odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
SKORZYSTAJ Z OFERTY JUŻ DZISIAJ
OPŁATY
Cena webinaru: 58 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców i 71,34 zł dla pozostałych osób.
Zgodnie z art.43 ust 1. Pkt. 26 Ustawy o VAT- nauczyciele zwolnieni, pedagodzy, wychowawcy są z podatku VAT.
Opłaty opcjonalne: istnieje możliwość otrzymania zaświadczenia w wersji papierowej za dodatkową opłatą.
Cena wraz z kosztami przesyłki 16,10 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców, 17,50 zł dla pozostałych osób (koszt wydania zaświadczenia i przesyłki ). W tym celu należy dokonać dodatkowego zakupu (w opcji Oferta należy w wyszukiwarce Kategoria wybrać zaświadczenia).
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.
UDZIAŁ W SZKOLENIU Z ODTWORZENIA
1. Podstawa prawna dla stosowania metody eksperymentu
2. Od pomysłu do realizacji – metoda eksperymentu krok po kroku
3. Nauczanie przez działanie – korzyści dla ucznia
4. Kształtowanie kluczowych kompetencji
5. Kształtowanie postawy badawczej ucznia (planowanie, współpraca, odpowiedzialność, komunikacja)
6. Eksperyment w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
7. Propozycje eksperymentów (narzędziownia)
Nauczycielka geografii, przyrody, biologii i ochrony środowiska, specjalistka z zakresu zarządzania oświatą, ekspert kluczowych kompetencji, mediator sądowy i trener biznesu.
Od wielu lat pracuje z młodzieżą, szkoli nauczycieli, prowadzi zajęcia rozwojowe. Realizuje zadania związane ze wspomaganiem szkół w obszarach związanych z kształceniem kompetencji kluczowych. Wdraża do kultury kształcenia się przez całe życie.
Weź udział w innowacyjnym WEBINARZE. Zapoznaj się z informacjami. ->
Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”
Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto.
Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEN.
Lekcja nie musi być nudna...
Zajęcia w szkole nie muszą zawsze wyglądać tak samo.
W dzisiejszych czasach nauczyciele mają wiele metod i technik, które mogą wykorzystać podczas prowadzenia swoich lekcji. Jedną z nich jest metoda eksperymentu, podczas której określony zostaje jakiś problem. Rozwiązaniem problemu jest hipoteza, którą należy sprawdzić i zweryfikować. Uzyskane podczas eksperymentu wyniki muszą przez uczniów zostać porównane, a następnie każdy indywidualnie musi dokonać samooceny efektów wykonanego eksperymentu. Pozwala to na twórcze uczenie się i edukację kreatywności. Praktykowanie nauczania przedmiotów przyrodniczych metodą eksperymentu niesie za sobą wiele korzyści oraz sprzyja kształtowaniu kluczowych kompetencji. Metoda eksperymentu budzi wśród uczniów ciekawość i zainteresowanie danym tematem, a także pozwala im się zaangażować w szukanie rozwiązań określonego problemu.
Dzięki temu uczniowie dobrze poznają otaczający ich świat, będą potrafili lepiej zrozumieć przyrodę.
CEL SZKOLENIA
Szkolenie ma na celu zapoznanie nauczycieli z metodą eksperymentu oraz pokazanie w jaki sposób wdrażać tę metodę w swojej pracy. Dzięki temu lekcje nie będą nudne, a także pozwolą uczniom rozwinąć wiele umiejętności.
Dzięki webinaryjnej formie szkolenia możesz skorzystać z niego bez względu no to, gdzie w czasie trwania szkolenia będziesz przebywać.
SZKOLENIE JEST DEDYKOWANE
nauczycielom przedmiotów przyrodniczych. Obejmuje przegląd aktów prawnych obligujących do nauczania metodą eksperymentu, planowanie i stosowanie jej w praktyce szkolnej.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Podstawa prawna dla stosowania metody eksperymentu
2. Od pomysłu do realizacji – metoda eksperymentu krok po kroku
3. Nauczanie przez działanie – korzyści dla ucznia
4. Kształtowanie kluczowych kompetencji
5. Kształtowanie postawy badawczej ucznia (planowanie, współpraca, odpowiedzialność, komunikacja)
6. Eksperyment w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
7. Propozycje eksperymentów (narzędziownia)
Jakie korzyści uzyskasz?
- dokonasz aktywnego przeglądu aktów prawnych pod kątem stosowania metody eksperymentu,
-wymienisz korzyści dla ucznia wynikające z jej stosowania,
- określisz kluczowe kompetencje kształtowania postawy badawczej ucznia, rozwijanie kluczowych kompetencji,
-określisz przydatność planowania, stosowania postawy badawczej oraz rozwijania umiejętności komunikacyjnych,
-zredagujesz eksperyment krok po kroku,
- zredagujesz scenariusz lekcji z uwzględnieniem metody eksperymentu.
Wszyscy uczestnicy szkolenia „Nauczanie przedmiotów przyrodniczych metodą eksperymentu” będą mieli możliwość skorzystania z darmowych konsultacji on-line z trenerem, podczas których otrzymają odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
SKORZYSTAJ Z OFERTY JUŻ DZISIAJ
OPŁATY
Cena webinaru: 58 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców i 71,34 zł dla pozostałych osób.
Zgodnie z art.43 ust 1. Pkt. 26 Ustawy o VAT- nauczyciele zwolnieni, pedagodzy, wychowawcy są z podatku VAT.
Opłaty opcjonalne: istnieje możliwość otrzymania zaświadczenia w wersji papierowej za dodatkową opłatą.
Cena wraz z kosztami przesyłki 16,10 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców, 17,50 zł dla pozostałych osób (koszt wydania zaświadczenia i przesyłki ). W tym celu należy dokonać dodatkowego zakupu (w opcji Oferta należy w wyszukiwarce Kategoria wybrać zaświadczenia).
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.
UDZIAŁ W SZKOLENIU Z ODTWORZENIA
1. Podstawa prawna dla stosowania metody eksperymentu
2. Od pomysłu do realizacji – metoda eksperymentu krok po kroku
3. Nauczanie przez działanie – korzyści dla ucznia
4. Kształtowanie kluczowych kompetencji
5. Kształtowanie postawy badawczej ucznia (planowanie, współpraca, odpowiedzialność, komunikacja)
6. Eksperyment w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
7. Propozycje eksperymentów (narzędziownia)
Nauczycielka geografii, przyrody, biologii i ochrony środowiska, specjalistka z zakresu zarządzania oświatą, ekspert kluczowych kompetencji, mediator sądowy i trener biznesu.
Od wielu lat pracuje z młodzieżą, szkoli nauczycieli, prowadzi zajęcia rozwojowe. Realizuje zadania związane ze wspomaganiem szkół w obszarach związanych z kształceniem kompetencji kluczowych. Wdraża do kultury kształcenia się przez całe życie.