Weź udział w innowacyjnym WEBINARZE. Zapoznaj się z informacjami->
Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”
Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto.
Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEN.
Jak reagować, kiedy zachowanie ucznia odbieramy jako lekceważące? Jak się upewnić, czy taka interpretacja zachowania ucznia jest adekwatna? Jaki cel sobie postawić, kiedy uczeń rzeczywiście nas lekceważy? Co mu powiedzieć? Jakie działania podjąć? Jak radzić sobie z emocjami, które w takiej sytuacji mogą się w nas rodzić?
CEL SZKOLENIA
Celem webinaru jest udzielenie praktycznej i konkretnej odpowiedzi na pytanie: jak reagować na lekceważące zachowania uczniów wobec nauczyciela? Webinar ma pomóc w rozwoju sprawności dobrego i szybkiego reagowania w tego typu sytuacjach.
Dzięki webinaryjnej formie szkolenia możesz skorzystać z niego bez względu no to, gdzie w czasie trwania szkolenia będziesz przebywać.
SZKOLENIE JEST DEDYKOWANE
Szkolenie jest adresowane do nauczycieli i wychowawców pracujących z dziećmi i młodzieżą oraz studentów pedagogiki oraz kierunków pokrewnych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Studium przypadków.
Podstawą pracy będzie studium przypadków. Składać się ono będzie z analizy i oceny kilku konkretnych historii opisujących lekceważące zachowanie ucznia wobec nauczyciela i reakcję nauczyciela.
Celem analizy będzie zrozumienie:
ucznia (dlaczego tak się zachował, jak odebrał reakcję nauczyciela)
świadków lekceważenia (jak odebrali to zachowanie i reakcję nauczyciela)
zrozumienie nauczyciela (dlaczego tak, a nie inaczej zareagował).
Celem oceny będzie wskazanie, co w reakcji było właściwe, a co było błędem – i dlaczego.
2. Wnioski.
Na podstawie przeanalizowanych i ocenionych przypadków sformułowane zostaną wnioski ogólne: jak reagować na lekceważenie nauczyciela?
JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ?
Poznasz i przeanalizujesz konkretne przypadki reakcji na lekceważące zachowania ucznia wobec nauczyciela
Rozwiniesz umiejętność analizy i oceny reakcji wychowawczych w tego typu sytuacjach
Poznasz różne sposoby reagowania na lekceważenie nauczyciela
Sprecyzujesz swoje przekonania na temat dobrej reakcji wychowawczej w tego typu sytuacjach
Będziesz mieć możliwość dzielenia się własnymi doświadczeniami oraz poznania doświadczeń innych osób
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.
Udział w szkoleniu z odtworzenia. Czas trwania - 2 godz. dydaktyczne
1. Studium przypadków.
Podstawą pracy będzie studium przypadków. Składać się ono będzie z analizy i oceny kilku konkretnych historii opisujących lekceważące zachowanie ucznia wobec nauczyciela i reakcję nauczyciela.
Celem analizy będzie zrozumienie:
ucznia (dlaczego tak się zachował, jak odebrał reakcję nauczyciela)
świadków lekceważenia (jak odebrali to zachowanie i reakcję nauczyciela)
zrozumienie nauczyciela (dlaczego tak, a nie inaczej zareagował).
Celem oceny będzie wskazanie, co w reakcji było właściwe, a co było błędem – i dlaczego.
2. Wnioski.
Na podstawie przeanalizowanych i ocenionych przypadków sformułowane zostaną wnioski ogólne: jak reagować na lekceważenie nauczyciela?
Mgr pedagogiki, członek Stowarzyszenia Pedagogów NATAN,v
Zajmuje się m.in. tematyką strategii budowania porządku na zajęciach, reagowania na trudne zachowania uczniowskie, pobudzania uczniów do samowychowania charakteru. Przeprowadził kilkaset szkoleń przede wszystkim w Polsce, ale także za granicą (m.in. na Ukrainie i na Litwie). Redaktor i współautor publikacji metodycznych „Odmowa udziału w lekcji” i „Zachowania przeciw nauczycielowi” poświęconych analizie przypadków tego typu zachowań. Prezes Stowarzyszenia Pedagogów NATAN.
Weź udział w innowacyjnym WEBINARZE. Zapoznaj się z informacjami->
Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”
Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto.
Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEN.
Jak reagować, kiedy zachowanie ucznia odbieramy jako lekceważące? Jak się upewnić, czy taka interpretacja zachowania ucznia jest adekwatna? Jaki cel sobie postawić, kiedy uczeń rzeczywiście nas lekceważy? Co mu powiedzieć? Jakie działania podjąć? Jak radzić sobie z emocjami, które w takiej sytuacji mogą się w nas rodzić?
CEL SZKOLENIA
Celem webinaru jest udzielenie praktycznej i konkretnej odpowiedzi na pytanie: jak reagować na lekceważące zachowania uczniów wobec nauczyciela? Webinar ma pomóc w rozwoju sprawności dobrego i szybkiego reagowania w tego typu sytuacjach.
Dzięki webinaryjnej formie szkolenia możesz skorzystać z niego bez względu no to, gdzie w czasie trwania szkolenia będziesz przebywać.
SZKOLENIE JEST DEDYKOWANE
Szkolenie jest adresowane do nauczycieli i wychowawców pracujących z dziećmi i młodzieżą oraz studentów pedagogiki oraz kierunków pokrewnych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Studium przypadków.
Podstawą pracy będzie studium przypadków. Składać się ono będzie z analizy i oceny kilku konkretnych historii opisujących lekceważące zachowanie ucznia wobec nauczyciela i reakcję nauczyciela.
Celem analizy będzie zrozumienie:
ucznia (dlaczego tak się zachował, jak odebrał reakcję nauczyciela)
świadków lekceważenia (jak odebrali to zachowanie i reakcję nauczyciela)
zrozumienie nauczyciela (dlaczego tak, a nie inaczej zareagował).
Celem oceny będzie wskazanie, co w reakcji było właściwe, a co było błędem – i dlaczego.
2. Wnioski.
Na podstawie przeanalizowanych i ocenionych przypadków sformułowane zostaną wnioski ogólne: jak reagować na lekceważenie nauczyciela?
JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ?
Poznasz i przeanalizujesz konkretne przypadki reakcji na lekceważące zachowania ucznia wobec nauczyciela
Rozwiniesz umiejętność analizy i oceny reakcji wychowawczych w tego typu sytuacjach
Poznasz różne sposoby reagowania na lekceważenie nauczyciela
Sprecyzujesz swoje przekonania na temat dobrej reakcji wychowawczej w tego typu sytuacjach
Będziesz mieć możliwość dzielenia się własnymi doświadczeniami oraz poznania doświadczeń innych osób
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.
Udział w szkoleniu z odtworzenia. Czas trwania - 2 godz. dydaktyczne
1. Studium przypadków.
Podstawą pracy będzie studium przypadków. Składać się ono będzie z analizy i oceny kilku konkretnych historii opisujących lekceważące zachowanie ucznia wobec nauczyciela i reakcję nauczyciela.
Celem analizy będzie zrozumienie:
ucznia (dlaczego tak się zachował, jak odebrał reakcję nauczyciela)
świadków lekceważenia (jak odebrali to zachowanie i reakcję nauczyciela)
zrozumienie nauczyciela (dlaczego tak, a nie inaczej zareagował).
Celem oceny będzie wskazanie, co w reakcji było właściwe, a co było błędem – i dlaczego.
2. Wnioski.
Na podstawie przeanalizowanych i ocenionych przypadków sformułowane zostaną wnioski ogólne: jak reagować na lekceważenie nauczyciela?
Mgr pedagogiki, członek Stowarzyszenia Pedagogów NATAN,v
Zajmuje się m.in. tematyką strategii budowania porządku na zajęciach, reagowania na trudne zachowania uczniowskie, pobudzania uczniów do samowychowania charakteru. Przeprowadził kilkaset szkoleń przede wszystkim w Polsce, ale także za granicą (m.in. na Ukrainie i na Litwie). Redaktor i współautor publikacji metodycznych „Odmowa udziału w lekcji” i „Zachowania przeciw nauczycielowi” poświęconych analizie przypadków tego typu zachowań. Prezes Stowarzyszenia Pedagogów NATAN.