Weź udział w innowacyjnym WEBINARZE. Zapoznaj się z informacjami->
Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”
Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto.
Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEiN.
CEL SZKOLENIA
Celem webinarów jest udzielenie praktycznej i konkretnej odpowiedzi na pytanie: jak reagować na trudne zachowania uczniów? Webinary mają pomóc w rozwoju sprawności dobrego i szybkiego reagowania na tego typu sytuacje.
SZKOLENIE JEST DEDYKOWANE
nauczycielom i wychowawcom pracującym z dziećmi i młodzieżą oraz studentom pedagogiki i kierunków pokrewnych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Studium przypadków.
Podstawą pracy podczas wszystkich webinarów będzie analiza kilku konkretnych historii opisujących tego typu zachowania uczniów i reakcje nauczycieli w tej sytuacji. Będzie ona miała kilka etapów. Najpierw analizowane będą zachowania uczniów, po to, aby zrozumieć ich zachowanie. Potem analizowana będzie reakcja nauczyciela, jaka miała miejsce w odpowiedzi na to zachowanie – aby zrozumieć nauczyciela, dlaczego tak, a nie inaczej zareagował. Następnie dokonana zostanie ocena tej reakcji: co było właściwym posunięciem, a co było błędem.
2. Wnioski.
Na koniec - na podstawie przeprowadzonej analizy i oceny kilku konkretnych przypadków – sformułowane zostaną wnioski w odpowiedzi na pytanie: jak reagować na tego typu trudne zachowania uczniów?
JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ?
Poznasz i przeanalizujesz konkretne przypadki reakcji wobec trudnych zachowań uczniów
Rozwiniesz umiejętność analizy i oceny reakcji wychowawczych na trudne zachowania uczniów
Poznasz różne sposoby reagowania na trudne zachowania uczniów
Sprecyzujesz swoje przekonania na temat dobrej reakcji wychowawczej
Materiał dla uczestnika:
Po zakupie pakietu otrzymasz prezentacje z opisem przypadków i pytaniami do analizy - do każdego tematu oddzielnie.
Otrzymasz dostęp do nagrań każdego szkolenia oraz (UWAGA!) 4 oddzielne zaświadczenia zgodne z Rozporządzeniem MEiN.
Skorzystaj z oferty już dzisiaj.
OPŁATY
*Cena pakietu: 199 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców i 245,99 zł dla pozostałych osób.
Zgodnie z art.43 ust 1. Pkt. 26 Ustawy o VAT- nauczyciele zwolnieni, pedagodzy, wychowawcy są z podatku VAT.
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.
Udział w szkoleniach z odtworzenia.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Studium przypadków.
Podstawą pracy podczas wszystkich webinarów będzie analiza kilku konkretnych historii opisujących tego typu zachowania uczniów i reakcje nauczycieli w tej sytuacji. Będzie ona miała kilka etapów. Najpierw analizowane będą zachowania uczniów, po to, aby zrozumieć ich zachowanie. Potem analizowana będzie reakcja nauczyciela, jaka miała miejsce w odpowiedzi na to zachowanie – aby zrozumieć nauczyciela, dlaczego tak, a nie inaczej zareagował. Następnie dokonana zostanie ocena tej reakcji: co było właściwym posunięciem, a co było błędem.
2. Wnioski.
Na koniec - na podstawie przeprowadzonej analizy i oceny kilku konkretnych przypadków – sformułowane zostaną wnioski w odpowiedzi na pytanie: jak reagować na tego typu trudne zachowania uczniów?
Mgr pedagogiki, członek Stowarzyszenia Pedagogów NATAN,v
Zajmuje się m.in. tematyką strategii budowania porządku na zajęciach, reagowania na trudne zachowania uczniowskie, pobudzania uczniów do samowychowania charakteru. Przeprowadził kilkaset szkoleń przede wszystkim w Polsce, ale także za granicą (m.in. na Ukrainie i na Litwie). Redaktor i współautor publikacji metodycznych „Odmowa udziału w lekcji” i „Zachowania przeciw nauczycielowi” poświęconych analizie przypadków tego typu zachowań. Prezes Stowarzyszenia Pedagogów NATAN.
Weź udział w innowacyjnym WEBINARZE. Zapoznaj się z informacjami->
Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”
Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto.
Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEiN.
CEL SZKOLENIA
Celem webinarów jest udzielenie praktycznej i konkretnej odpowiedzi na pytanie: jak reagować na trudne zachowania uczniów? Webinary mają pomóc w rozwoju sprawności dobrego i szybkiego reagowania na tego typu sytuacje.
SZKOLENIE JEST DEDYKOWANE
nauczycielom i wychowawcom pracującym z dziećmi i młodzieżą oraz studentom pedagogiki i kierunków pokrewnych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Studium przypadków.
Podstawą pracy podczas wszystkich webinarów będzie analiza kilku konkretnych historii opisujących tego typu zachowania uczniów i reakcje nauczycieli w tej sytuacji. Będzie ona miała kilka etapów. Najpierw analizowane będą zachowania uczniów, po to, aby zrozumieć ich zachowanie. Potem analizowana będzie reakcja nauczyciela, jaka miała miejsce w odpowiedzi na to zachowanie – aby zrozumieć nauczyciela, dlaczego tak, a nie inaczej zareagował. Następnie dokonana zostanie ocena tej reakcji: co było właściwym posunięciem, a co było błędem.
2. Wnioski.
Na koniec - na podstawie przeprowadzonej analizy i oceny kilku konkretnych przypadków – sformułowane zostaną wnioski w odpowiedzi na pytanie: jak reagować na tego typu trudne zachowania uczniów?
JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ?
Poznasz i przeanalizujesz konkretne przypadki reakcji wobec trudnych zachowań uczniów
Rozwiniesz umiejętność analizy i oceny reakcji wychowawczych na trudne zachowania uczniów
Poznasz różne sposoby reagowania na trudne zachowania uczniów
Sprecyzujesz swoje przekonania na temat dobrej reakcji wychowawczej
Materiał dla uczestnika:
Po zakupie pakietu otrzymasz prezentacje z opisem przypadków i pytaniami do analizy - do każdego tematu oddzielnie.
Otrzymasz dostęp do nagrań każdego szkolenia oraz (UWAGA!) 4 oddzielne zaświadczenia zgodne z Rozporządzeniem MEiN.
Skorzystaj z oferty już dzisiaj.
OPŁATY
*Cena pakietu: 199 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców i 245,99 zł dla pozostałych osób.
Zgodnie z art.43 ust 1. Pkt. 26 Ustawy o VAT- nauczyciele zwolnieni, pedagodzy, wychowawcy są z podatku VAT.
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.
Udział w szkoleniach z odtworzenia.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Studium przypadków.
Podstawą pracy podczas wszystkich webinarów będzie analiza kilku konkretnych historii opisujących tego typu zachowania uczniów i reakcje nauczycieli w tej sytuacji. Będzie ona miała kilka etapów. Najpierw analizowane będą zachowania uczniów, po to, aby zrozumieć ich zachowanie. Potem analizowana będzie reakcja nauczyciela, jaka miała miejsce w odpowiedzi na to zachowanie – aby zrozumieć nauczyciela, dlaczego tak, a nie inaczej zareagował. Następnie dokonana zostanie ocena tej reakcji: co było właściwym posunięciem, a co było błędem.
2. Wnioski.
Na koniec - na podstawie przeprowadzonej analizy i oceny kilku konkretnych przypadków – sformułowane zostaną wnioski w odpowiedzi na pytanie: jak reagować na tego typu trudne zachowania uczniów?
Mgr pedagogiki, członek Stowarzyszenia Pedagogów NATAN,v
Zajmuje się m.in. tematyką strategii budowania porządku na zajęciach, reagowania na trudne zachowania uczniowskie, pobudzania uczniów do samowychowania charakteru. Przeprowadził kilkaset szkoleń przede wszystkim w Polsce, ale także za granicą (m.in. na Ukrainie i na Litwie). Redaktor i współautor publikacji metodycznych „Odmowa udziału w lekcji” i „Zachowania przeciw nauczycielowi” poświęconych analizie przypadków tego typu zachowań. Prezes Stowarzyszenia Pedagogów NATAN.