Weź udział w innowacyjnym WEBINARZE. Zapoznaj się z informacjami->
Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”
Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto.
Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEN.
Podczas zajęć możemy się zetknąć z agresją słowną uczniów skierowaną wobec nas. Uczeń może się do nas zwrócić bardzo emocjonalnie, na „ty”, może użyć wulgaryzmów. Trzeba na takie zachowania zareagować tak, aby dla ucznia był to impuls do przemyślenia zachowania i jego zmiany, impuls do samowychowania. Aby to osiągnąć trzeba zrozumieć to zachowanie, określić cel reakcji i plan jej przeprowadzenia. Trzeba wreszcie ten plan wprowadzić w życie. I trzeba to wszystko zrobić szybko. To może być dla nas źródłem trudności. Emocje, które mogą się w nas obudzić w takiej sytuacji mogą utrudniać trzeźwą analizę sytuacji, zaplanowanie reakcji i jej przeprowadzenie. Możemy też mieć trudności w określeniu, co należy w takiej sytuacji zrobić.
Jak pokonać te trudności? Jak skutecznie reagować na tego typu zachowania? Jak doprowadzić do tego, aby uczeń dzięki naszej reakcji podjął pracę nad sobą, aby stał się lepszym człowiekiem?
Podstawą pracy podczas webinaru będzie analiza trzech konkretnych historii opisujących tego typu zachowania uczniów i reakcje nauczycieli w tej sytuacji.
Analiza tych historii będzie miała kilka etapów. Najpierw przyjrzymy się zachowaniu ucznia – spróbujemy zrozumieć ucznia i jego zachowanie. Zastanowimy się nad tym, jaki należy postawić w tej sytuacji cel i co konkretnie należy zrobić. Potem przyjrzymy się reakcji nauczyciela, jaka faktycznie miała miejsce w odpowiedzi na to zachowanie. Wskażemy elementy składowe tej reakcji i jej generalną linię. Spróbujemy zrozumieć nauczyciela – dlaczego tak, a nie inaczej zareagował. Dokonamy również oceny tej reakcji: co było właściwym posunięciem, a co było błędem.
Na koniec – na podstawie analizy i oceny tych trzech przykładowych historii oraz ich porównania – sformułujemy wnioski w odpowiedzi na pytanie: jak reagować na agresją słowną uczniów wobec nauczyciela?
CEL SZKOLENIA
Celem webinaru jest udzielenie praktycznej i konkretnej odpowiedzi na pytanie: jak reagować na agresję słowną wobec nauczyciela? Webinar ma pomóc w rozwoju sprawności dobrego i szybkiego reagowania w tego typu sytuacjach.
Dzięki webinaryjnej formie szkolenia możesz skorzystać z niego bez względu no to, gdzie w czasie trwania szkolenia będziesz przebywać.
SZKOLENIE JEST DEDYKOWANE
nauczycielom i wychowawcom pracującym z dziećmi i młodzieżą oraz studentom pedagogiki oraz kierunków pokrewnych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Studium przypadków – trzy historie agresji słownej wobec nauczyciela
2. Studium porównawcze przypadków
3. Wnioski
JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ?
Poznasz i przeanalizujesz konkretne przypadki reakcji na agresję wobec nauczyciela
Rozwiniesz umiejętność analizy i oceny reakcji wychowawczych w tego typu sytuacjach
Poznasz różne sposoby reagowania na agresję słowną ze strony uczniów
Sprecyzujesz swoje przekonania na temat dobrej reakcji wychowawczej w tego typu sytuacjach
Będziesz mieć możliwość dzielenia się własnymi doświadczeniami oraz poznania doświadczeń innych osób
Skorzystaj z oferty już dzisiaj.
OPŁATY
*Cena webinaru: 65 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców i 79,95 zł dla pozostałych osób.
Zgodnie z art.43 ust 1. Pkt. 26 Ustawy o VAT- nauczyciele zwolnieni, pedagodzy, wychowawcy są z podatku VAT.
*Opłaty opcjonalne: istnieje możliwość otrzymania zaświadczenia w wersji papierowej za dodatkową opłatą.
Cena wraz z kosztami przesyłki 16,10 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców, 17,50 zł dla pozostałych osób (koszt wydania zaświadczenia i przesyłki ). W tym celu należy dokonać dodatkowego zakupu (w opcji Oferta należy w wyszukiwarce Kategoria wybrać zaświadczenia).
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.
Udział w szkoleniu z odtworzenia.
Czas trwania szkolenia to 3 godziny dydaktyczne.
1. Studium przypadków – trzy historie agresji słownej wobec nauczyciela
2. Studium porównawcze przypadków
3. Wnioski
Mgr pedagogiki, członek Stowarzyszenia Pedagogów NATAN,v
Zajmuje się m.in. tematyką strategii budowania porządku na zajęciach, reagowania na trudne zachowania uczniowskie, pobudzania uczniów do samowychowania charakteru. Przeprowadził kilkaset szkoleń przede wszystkim w Polsce, ale także za granicą (m.in. na Ukrainie i na Litwie). Redaktor i współautor publikacji metodycznych „Odmowa udziału w lekcji” i „Zachowania przeciw nauczycielowi” poświęconych analizie przypadków tego typu zachowań. Prezes Stowarzyszenia Pedagogów NATAN.
Weź udział w innowacyjnym WEBINARZE. Zapoznaj się z informacjami->
Nauczyciele, wychowawcy inni pracownicy pedagogiczni płacą cenę netto.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij „KUP TERAZ” - Szkolenie zostanie dodane do „KOSZYKA” (w prawym górnym menu)
2. Kliknij „KOSZYK”, następnie „DO KASY” - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji
3. Podczas pierwszej rejestracji koniecznie zaznacz pole: JESTEM „nauczycielem /wychowawcą /innym pracownikiem pedagogicznym w rozumieniu Karty Nauczyciela”
Cena brutto zostanie zamieniona na cenę netto. Proces rejestracji jest jednorazowy. Oświadczenie zostanie zapamiętane i następne zakupy, po zalogowaniu, AUTOMATYCZNIE będą się generowały w cenach netto.
Uczestnik, po szkoleniu, BEZ DODATKOWYCH OPŁAT otrzyma na adres e-mail zaświadczenie w formie PDF zgodne z Rozporządzeniem MEN.
Podczas zajęć możemy się zetknąć z agresją słowną uczniów skierowaną wobec nas. Uczeń może się do nas zwrócić bardzo emocjonalnie, na „ty”, może użyć wulgaryzmów. Trzeba na takie zachowania zareagować tak, aby dla ucznia był to impuls do przemyślenia zachowania i jego zmiany, impuls do samowychowania. Aby to osiągnąć trzeba zrozumieć to zachowanie, określić cel reakcji i plan jej przeprowadzenia. Trzeba wreszcie ten plan wprowadzić w życie. I trzeba to wszystko zrobić szybko. To może być dla nas źródłem trudności. Emocje, które mogą się w nas obudzić w takiej sytuacji mogą utrudniać trzeźwą analizę sytuacji, zaplanowanie reakcji i jej przeprowadzenie. Możemy też mieć trudności w określeniu, co należy w takiej sytuacji zrobić.
Jak pokonać te trudności? Jak skutecznie reagować na tego typu zachowania? Jak doprowadzić do tego, aby uczeń dzięki naszej reakcji podjął pracę nad sobą, aby stał się lepszym człowiekiem?
Podstawą pracy podczas webinaru będzie analiza trzech konkretnych historii opisujących tego typu zachowania uczniów i reakcje nauczycieli w tej sytuacji.
Analiza tych historii będzie miała kilka etapów. Najpierw przyjrzymy się zachowaniu ucznia – spróbujemy zrozumieć ucznia i jego zachowanie. Zastanowimy się nad tym, jaki należy postawić w tej sytuacji cel i co konkretnie należy zrobić. Potem przyjrzymy się reakcji nauczyciela, jaka faktycznie miała miejsce w odpowiedzi na to zachowanie. Wskażemy elementy składowe tej reakcji i jej generalną linię. Spróbujemy zrozumieć nauczyciela – dlaczego tak, a nie inaczej zareagował. Dokonamy również oceny tej reakcji: co było właściwym posunięciem, a co było błędem.
Na koniec – na podstawie analizy i oceny tych trzech przykładowych historii oraz ich porównania – sformułujemy wnioski w odpowiedzi na pytanie: jak reagować na agresją słowną uczniów wobec nauczyciela?
CEL SZKOLENIA
Celem webinaru jest udzielenie praktycznej i konkretnej odpowiedzi na pytanie: jak reagować na agresję słowną wobec nauczyciela? Webinar ma pomóc w rozwoju sprawności dobrego i szybkiego reagowania w tego typu sytuacjach.
Dzięki webinaryjnej formie szkolenia możesz skorzystać z niego bez względu no to, gdzie w czasie trwania szkolenia będziesz przebywać.
SZKOLENIE JEST DEDYKOWANE
nauczycielom i wychowawcom pracującym z dziećmi i młodzieżą oraz studentom pedagogiki oraz kierunków pokrewnych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Studium przypadków – trzy historie agresji słownej wobec nauczyciela
2. Studium porównawcze przypadków
3. Wnioski
JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ?
Poznasz i przeanalizujesz konkretne przypadki reakcji na agresję wobec nauczyciela
Rozwiniesz umiejętność analizy i oceny reakcji wychowawczych w tego typu sytuacjach
Poznasz różne sposoby reagowania na agresję słowną ze strony uczniów
Sprecyzujesz swoje przekonania na temat dobrej reakcji wychowawczej w tego typu sytuacjach
Będziesz mieć możliwość dzielenia się własnymi doświadczeniami oraz poznania doświadczeń innych osób
Skorzystaj z oferty już dzisiaj.
OPŁATY
*Cena webinaru: 65 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców i 79,95 zł dla pozostałych osób.
Zgodnie z art.43 ust 1. Pkt. 26 Ustawy o VAT- nauczyciele zwolnieni, pedagodzy, wychowawcy są z podatku VAT.
*Opłaty opcjonalne: istnieje możliwość otrzymania zaświadczenia w wersji papierowej za dodatkową opłatą.
Cena wraz z kosztami przesyłki 16,10 zł dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców, 17,50 zł dla pozostałych osób (koszt wydania zaświadczenia i przesyłki ). W tym celu należy dokonać dodatkowego zakupu (w opcji Oferta należy w wyszukiwarce Kategoria wybrać zaświadczenia).
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres e-mail link do pokoju webinaryjnego.
Udział w szkoleniu z odtworzenia.
Czas trwania szkolenia to 3 godziny dydaktyczne.
1. Studium przypadków – trzy historie agresji słownej wobec nauczyciela
2. Studium porównawcze przypadków
3. Wnioski
Mgr pedagogiki, członek Stowarzyszenia Pedagogów NATAN,v
Zajmuje się m.in. tematyką strategii budowania porządku na zajęciach, reagowania na trudne zachowania uczniowskie, pobudzania uczniów do samowychowania charakteru. Przeprowadził kilkaset szkoleń przede wszystkim w Polsce, ale także za granicą (m.in. na Ukrainie i na Litwie). Redaktor i współautor publikacji metodycznych „Odmowa udziału w lekcji” i „Zachowania przeciw nauczycielowi” poświęconych analizie przypadków tego typu zachowań. Prezes Stowarzyszenia Pedagogów NATAN.